Handelsbetingelser.
Oversigtspejle.dk
Langagervej 37
DK-4100 Ringsted
CVR: 29 09 32 29
Tlf 61500090.
Alle ordre fra Oversigtspejle.dk sendes inden for 7 arbejdsdage hvis ikke anden er anført.
Betaling bliver først trukket når der lavet en fragtordre og varen bliver sendt.
Vi pakker selvfølgelig vores spejle godt ind,og det er heldigvis sjælden et smadret spejl i fragten.
Men hvis spejlet er smadret ved ankomst, kontakt os med det samme pr telefon på 61500090.
Hvis emballage er synligt smadret ved ankomst, så undlad at modtage varen, fragtmanden vil kunne forstå dette ellers ring til os på 61500090.
Har du spørgsmål, kommentarer eller andet, er du altid velkommen til at ringe:
Telefon: +45 26 71 23 98
(hverdage 8.00-16.00)
Har du brug for at kontakte Oversigtspejle.dk udenfor dette tidsrum, eller vil du hellere sende en mail.
VARESORTIMENT OG PRISER
Oversigtspejle.dk indkøber varer til eget lager med henblik på videresalg primært til private. Oversigtspejle.dk gør ikke brug af drop-shipping fra underleverandører.
Alle priserne på varerne i denne webshop er inkl. dansk moms med mindre andet er angivet. Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, atomangreb, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores grossister.
Vi gør særligt opmærksom på, at de produkter, der sælges i vores webshop, hovedsageligt produceres i Danmark, og med mindre andet er nævnt, er hovedsproget i de manualer og samlevejledninger, der følger med varerne, på Dansk.
Gavekort er gyldige i 3 år fra udstedelsesdatoen.
Bestilling og levering.
Svar
Jeg kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?
Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Glemt adgangskode" i login-feltet. Herefter vil du blive bedt om at indtaste den e-mailadresse, du registrerede dig med, og din adgangskode vil efterfølgende blive sendt til dig via e-mail.
Kontakt kundeservice, hvis du trods dette stadig har problemer med at logge ind.
Der skete en fejl, mens jeg var i gang med min bestilling. Har I modtaget min ordre?
Kontakt venligst kundeservice, hvis du har spørgsmål vedrørende din bestilling.
Kan jeg ændre min ordre, efter betalingen er gennemført?
Nej. Hvis først du har betalt, er det ikke muligt at ændre ordren. Men hvis din ordre endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager, kan du kontakte kundeservice og få ordren slettet og pengene tilbagebetalt. Herefter kan du lave en ny ordre med de ønskede ændringer.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis ikke din ordre endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager, kan det godt lade sig gøre. Kontakt hurtigst muligt kundeservice.
Kan jeg fortryde et køb?
Ja, hvis det er inden for tidsfristen.
Der er fejl på min ordre. Hvad skal jeg gøre?
Kontakt venligst kundeservice, så vi kan få rettet eventuelle fejl hurtigst muligt.
Bliver jeg informeret, når min ordre bliver sendt afsted?
Ja. Så snart varerne har forladt vores lager, modtager du en bekræftelse per e-mail. Hvis din pakke er sendt via GLS - og ikke via almindelig brevpost - vil du i denne e-mail kunne se dit pakkenummer.
Kan jeg følge leveringen af min ordre?
Ja, hvis din ordre er afsendt via Gls, - og ikke via almindelig brevpost - vil du i e-mailen med beskeden om, at din ordre er afsendt, kunne se dit pakkenummer som et link. Klik på linket og den viste hjemmeside vil fortælle, hvor langt din forsendelse er nået. Bemærk, at der godt kan gå nogle timer fra forsendelsen har forladt vores lager, til den er registreret hos leveringsfirmaet.
Du kan også kontakte kundeservice og få at vide, hvor langt din pakke er.
Jeg har modtaget min ordre, men nogle af varerne mangler. Hvad gør jeg?
Det kan forekomme, at dine varer bliver afsendt af flere omgange. Hvis ikke du har modtaget alle varerne indenfor 5-7 dage, så kontakt venligst kundeservice.
Jeg har modtaget en forkert eller beskadiget vare. Hvordan skal jeg forholde mig?
Kontakt venligst kundeservice med det samme.evt nægt at modtage pakken.
Jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Hvad skal jeg gøre?
Hvis ikke du har modtaget dine varer senest 7 dage efter bestillingen, kontakt da venligst kundeservice, som så kontakter leveringsfirmaet og informerer efterfølgende dig om pakkens status.
Der var ingen faktura i min pakke. Hvor kan jeg finde den?
Din faktura er sendt til din e-mailadresse, men du kan også finde den under Min Konto eller kontakte kundeservice for at få tilsendt en ny.
Hvad koster det at få varene leveret?
Alle varene sende fragtfrit ved køb for min 500 kr
Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?
Alle bestillinger afsendes som regel fra vores lager samme dag, som du har afgivet din ordre. Er varerne på lager, vil din levering som regel ske inden for 2-7 hverdage.
Hvis du er erhvervskunde, sendes pakken direkte til det firma der er angivet.
Kan jeg afhente varerne selv i stedet for at få dem sendt?
Hvis der er lavet en aftale om det inden kontakt os på
Tlf 61500090.
Betaling og sikkerhed.
Du kan betale din ordre med Dankort. Betaling med Dankort foregår via QuickPay's betalingsgateway.
Undervejs i betalingsprocessen vil du blive bedt om at oplyse dine kreditkortoplysninger (kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre). Disse oplysninger bliver sendt i stærkt krypteret og sikker form fra QuickPay's betalingsvindue til godkendelse hos Nets, og vil ikke blive gemt i hverken vores eller QuickPays systemer.
Sådan betales med Dankort:
1. Læg dine ønskede varer i indkøbskurven, klik på indkøbskurven øverst på siden for at gå til betaling.
2. Indtast dine personlige oplysninger, vælg leveringsmetode og godkend handelsbetingelserne.
3. Vælg "Betal med betalingskort" som betalingsmetode, indtast dine kreditkortoplysninger i QuickPay's betalingsvindue og klik på "Gennemfør betaling".
4. Din bestilling er nu gennemført, og du vil få tilsendt en ordrebekræftelse via mail.
5. Når vi har behandlet og afsendt din ordre, vil pengene blive trukket fra din bankkonto. Du vil få løbende besked om behandlingen af din ordre undervejs i processen og slutteligt, når din ordre har forladt vores lager.
Bankoverførsel
Har du ikke dankort, kan du vælge at betale via bankoverførsel i stedet for. En bankoverførsel tager normalt 1-2 bankdage, men i de fleste netbanker er det nu muligt at vælge "ekspresoverførsel", hvilket betyder at pengene overføres til modtageren indenfor få minutter.
Sådan betales via bankoverførsel:
1. Læg dine ønskede varer i indkøbskurven, klik på indkøbskurven øverst på siden for at gå til betaling.
2. Indtast dine personlige oplysninger, vælg leveringsmetode og godkend handelsbetingelserne.
3. Vælg "Betal via bankoverførsel" som betalingsmetode og bekræft din ordre.
4. Din bestilling er nu gennemført, og du vil få præsenteret en side med kontooplysningerne. Disse vil også blive sendt til dig via mail.
5. Du skal nu overføre pengene til os til det angivne kontonummer. Husk at angive ordrereferencen (bestående af 9 bogstaver) som "tekst til modtageren" på bankoverførslen. Ellers gør det det svært for os at se, hvilken ordre pengene er en betaling for.
6. En bankoverførsel tager normalt 0-2 bankdage. Når pengene er modtaget hos os, vil din ordre blive behandlet. Du vil få løbende besked om behandlingen af din ordre undervejs i processen og slutteligt, når din ordre har forladt vores lager.
MobilePay .
MobilePay er en nem måde at lave bankoverførsel på, hvis du ikke lige har din netbank "indenfor rækkevidde" og er i besiddelse af en smartphone.
Hvis ønsker at benytte MobilePay til at betale for din ordre, gøres det således:
1. Følg trin 1-4, som skulle du betale via bankoverførsel. Se afsnittet "Bankoverførsel" herover.
2. Brug MobilePay til at overføre beløbet fra din konto til vores konto ved at betale med MobilePay til telefonnummer: . Husk at angive ordrereferencen (bestående af 9 bogstaver) som "besked til modtageren" i MobilePay. Ellers gør det det svært for os at se, hvilken ordre pengene er en betaling for.
Er mine personlige data sikre?
Når du afgiver personlige oplysninger i forbindelse med handel i vores online shop eller tilmelding af nyhedsbrev, bliver dine oplysningerne opbevaret i en krypteret form i vores system, og bliver kun videregivet til valgte forsendelsesfirma. Vi videregiver eller sælger ikke din e-mailadresse til 3. part.
Fortrydelse og returnering.
Svar
Kan jeg fortryde mit køb?
Du har ret til at fortryde købet af en vare op til fjorten dage efter, at du har modtaget din ordre. Bemærk dog, at fortrydelsesretten ikke gælder ved køb af letfordærvelige varer eller specialfremstillede varer, som f.eks. halsbånd med selvvalgt navn.
Vigtigt: Hvis du fortryder dit køb, skal du først og fremmest kontakte kundeservice og oplyse ordrenummer og varenavn. Du behøver ikke angive nogen grund for fortrydelsen - dog vil det blive værdsat og årsagen taget til op til evaluering.
Herefter skal varen tilbagesendes til os. Varen skal være sendt retur inden fortrydelsesfristens udløb - altså senest på 14.-dagen efter modtagelse af varen.
Varen skal være forsvarligt indpakket. Kunden står selv for emballageudgifter og porto.
Forsendelsen sendes til:
Hanols
Langagervej 37
4100 Ringsted
Danmark
Ønsker du at aflevere varen/varerne personligt, skal det være efter forudgående aftale om afleveringstidspunkt.
Du kan også fortryde købet ved at undlade at modtage pakken eller undlade at hente den på posthuset.
Når varen kommer retur til os, vil du blive tilbagebetalt varens pris på købstidspunktet.
Hvordan og hvortil returnerer jeg mine varer?
Har du modtaget en forkert vare eller en beskadiget vare, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt og helst inden 2 hverdage efter, at du har modtaget din ordre.
Vigtigt: Du skal først og fremmest kontakte kundeservice og oplyse ordrenummer og varenavn, og hvad problemet er med varen.
Herefter skal varen tilbagesendes til os. Varen skal være sendt retur inden 5 hverdage efter modtagelse af varen.
Varen skal være forsvarligt indpakket. Kunden står selv for emballageudgifter og porto.
Forsendelsen sendes til:
Oversigtspejle.dk
Langagervej 37
4100 Ringsted
Danmark
Ønsker du at aflevere varen/varerne personligt, skal det være efter forudgående aftale om afleveringstidspunkt.
Når varen kommer retur til os, vil din returnering blive behandlet hurtigst muligt, og du vel enten blive tilbudt en erstatningsvare eller pengene retur.